Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comanda telefonica
Telefonand la 0734294240 un agent de vanzari va va prelua comanda.
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la comenzi@unikgift.ro :
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
CUM CUMPAR
.1. Accesul la serviciu
- Accesul la SERVICIU este permis oricarui UTILIZATOR sau MEMBRU care poseda sau isi creeaza un CONT.
- Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, MEMBRUL va trebui sa accepte prevederile prezentului DOCUMENT.
- UNIKGIFT isi rezerva dreptul de a limita accesul CLIENTULUI la SERVICIU si chiar de a sterge CONTUL acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre CLIENT, accesul si existenta CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia in vreun fel UNIKGIFT. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea CLIENTULUI in acest sens.
- Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi CLIENTI/ MEMBRI. Fiecare MEMBRU/CLIENT poate avea un singur CONT.
- In cazul in care se descopera accese partajate de acest gen, UNIKGIFT isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU.
.2. Produse si servicii
- UNIKGIFT poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care UNIKGIFT are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
- Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul SERVICIULUI sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI.
- UNIKGIFT poate limita capacitatea de achizitionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor CLIENTI.
- Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturi de vanzare finale catre CLIENTI.
- Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare, valabila in momentul emiterii comenzii.
Tariful unui produs afisat pe site taiat cu o linie si urmat de un pret mai mic semnifica pretul de vanzare initial si cel cu discount in cadrul unei promotii, la un moment dat. Aceste tarife au caracter pur informativ si pot suferi modificari in orice moment.
- Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de catre CLIENT in formularul destinat acestui scop. UNIKGIFT nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de CLIENT pentru factura. In cazul in care plata se face prin card bancar, comanda va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre CLIENT. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata in contul CLIENTULUI nefiind transferata in conturile UNIKGIFT.
- Plata prin transfer bancar (ordin de plata), se face numai pe baza emiterii unei facturi proforme care va fi primita prin email. In acest caz, produsele vor fi rezervate in stoc timp de trei zile lucratoare pana la confirmarea platii de catre banca. Daca plata nu este confirmata, rezervarea comenzii se va sterge din sistem.
In cazul platilor online sau in cont bancar, UNIKGIFT nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.
- Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site si vanzarea lor (texte /imagini statice / dinamice, greutate produse, caracteristici, stocuri, /prezentari multimedia/ link-uri catre alte site-uri partenere, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea UNIKGIFT, acestea fiind cu titlu de prezentare. UNIKGIFT poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment, poate intrerupe vanzarea unor produse sau extinde/ restrange numarul lor (serii limitate), fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un actual sau potential CLIENT.
- In descrierea si prezentarea imaginii produselor sau serviciilor, UNIKGIFT isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii, etc.) care nu sunt incluse in costurile produselor respective si care nu vor fi livrate la cumpararea produselor de pe SITE. Fotografiile produselor afisate pe SITE pot avea mici diferente fata de produsele reale (culoare, nuante, etc) datorita luminii in momentul fotografierii si interfetei electronice de prezentare, dar UNIKGIFT depune toate eforturile pentru ca fotografiile sa reflecte cat mai real produsele comandate. Diferentele care pot aparea depind de asemenea de specificatiile tehnice si de reglajele monitorului utilizat. De asemenea, pot exista diferente intre produsul disponibil in campul de previzualizare / pagina de prezentare si produsele personalizate in forma finala, aceste diferente fiind atribuite in principal (dar nu limitativ), urmatoarelor situatii: (i) tipul de produs (spre exemplu, produsele din lemn, piele naturala pot sa prezinte mici imperfectiuni din fabricatie care nu sunt considerate ca fiind defecte ale produsului); (ii) detaliile tehnice ale aparaturii folosite in procesul de personalizare (de ex, intensitatea gravurii poate sa difere), (iii) luminozitatea pozelor transferate pe diverse suprafete (in functie de tehnica de personalizare, materialul utilizat dar si calitatea pozelor, pot aparea diferente de nuanta/intensitate/luminozitate), (iv) alte cauze inerente in procesul de personalizare (produsele personalizate fiind realizate manual). Situatiile care implica reclamatii cu privire la cele constate in prezenta clauza vor fi analizate de la caz la caz si UNIKGIFT isi rezerva dreptul de a nu le considera ca fiind defecte ale produselor, prin urmare sa nu fie acceptat returul / returnarea contravalorii acestora.
.3. Valabilitatea si disponibilitatea produselor si serviciilor
- UNIKGIFT isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.
- Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil.
Produsele pot aparea pe SITE cu urmatoarele specificatii:
- CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat, conditionat de faptul ca produsele din comanda nu fi fost finalizate / in lucru.
In cazul in care CLIENTUL renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul CLIENTULUI a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre UNIKGIFT in maxim 10 de zile de la data la care UNIKGIFT a luat la cunostinta de acest fapt.
- In cazul in care unele produse comandate de catre CLIENT printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, UNIKGIFT va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul CLIENTULUI a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul CLIENTULUI, in maxim 10 zile de la data la care UNIKGIFT a luat la cunostinta acest fapt SAU inlocuirea produselor cu alte produse aflate in stoc.
- O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si va face o noua comanda in sistem, conditionat de faptul ca produsele din comanda initiala sa nu fi fost deja procesate/finalizate.
- Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care UNIKGIFT informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa (telefonic sau prin email-ul de confirmare al comenzii), comanda acestuia devine CONTRACT la Distanta, conf. O.G.34/2014 art. 2 pct. 7.
-Detaliile de livrare a produselor, incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea UNIKGIFT, timpul de livrare afisat in pagina produsului sau pe website-ul UNIKGIFT fiind un timp de livrare estimativ, orice intarziere nefiind un motiv ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii obligatiilor cu privire la livrarea produselor.
- In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii. Se vor lua in considerare noile date modificate pentru contractele viitoare si, in masura in care este posibil, pentru livrare si contact pentru contractele in curs de derulare.
- In cazul in care CLIENTUL plaseaza o comanda cu optiunea de ridicare si plata de la sediu, comanda se va procesa si finaliza dupa momentul in care ajunge CLIENTUL la sediu in vederea confirmarii comenzii. In acest caz, timpul estimat de prelucrare si finalizare a comenzii fiind de aproximativ 30 de minute, cu exceptia cazului in care se comunica altfel de catre reprezentantii UNIKGIFT. In cazul in care comanda este plasata cu optiunea de ridicare de la sediu si plata se face cu cardul online, comanda va fi pelucrata fara a fi necesara prezenta CLIENTULUI la sediu iar CLIENTUL va fi notificat automat imediat ce comanda a fost finalizata pentru a putea fi ridicata de la sediu.
.5. Comanda telefonica
- CLIENTUL /MEMBRUL nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont pe SITE si sa plaseze o comanda online.